Відповідно до статті 34 Закону України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень” та статті 36 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань” адміністративний збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому подаються відповідні документи, та округлюється до найближчих 10 гривень. Законом України “Про Державний бюджет України на 2023 рік” встановлено прожитковий мінімум для працездатних осіб у розмірі 2684 гривні на місяць, у зв’язку з чим збільшилась плата за адміністративні послуги. Зокрема, у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань змінилась оплата за: – державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу (крім громадських об’єднань та благодійних організацій), що містяться в Єдиному державному реєстрі, крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою – 0,3 прожиткового мінімуму для працездатних осіб (протягом 24 годин) – 810 грн.; – державну реєстрацію змін до відомостей про громадське об’єднання чи благодійну організацію, змін відомостей про прізвище, ім’я, по батькові або місцезнаходження фізичної особи – підприємця – 0,1 прожиткового мінімуму для працездатних осіб (протягом 24 годин) – 270 грн.; – надання витягу в паперовій формі – 0,05 прожиткового мінімуму для працездатних осіб – 130 грн.; – надання документа в паперовій формі, що міститься в реєстраційній справі – 0,07 прожиткового мінімуму для працездатних осіб – 190 грн. У сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень відбулись наступні зміни у розмірі адміністративного збору: – за державну реєстрацію права власності протягом 5-ти робочих днів – 270 грн; – за державну реєстрацію іншого речового права протягом 5-ти робочих днів – 130 грн; – за державну реєстрацію обтяжень речових прав в день реєстрації відповідної заяви – 130 грн; – за виправлення технічної помилки, допущеної з вини заявника , в день реєстрації відповідної заяви– 110 грн. За отримання відомостей з Державного земельного кадастру справляється плата у розмірі 134,2 грн. За отримання інформації з Державного реєстру прав (у паперовій формі) справляється плата у розмірі 70 грн (з розрахунком за кожні 25 сторінок інформації). Консультацію та додаткову інформацію можна отримати за адресою: м. Рівне, майдан Просвіти, 2. Гарячі лінії для консультацій: (0362) 40 00 43 – єдиний багатоканальний номер (098) 811-45-60 – відділ реєстрації бізнесу (067) 313-62-26 – відділ реєстрації нерухомого майна.
Читайте також:
- Нова схема: шахраї маскуються під банки Шахраї маскуються під українські банки та спекулюють на темі грошової…
- У Рівному розпочали безкоштовні кінопокази для перемоги (+РОЗКЛАД СЕАНСІВ) Національний тур “Кіно заради Перемоги!” стартував у Міському Будинку культури….
- До коли продовжено термін одноразового добровільного декларування Головне управління ДПС у Рівненській області інформує, що Законом України від…
- Вітаємо колектив «Рівнегазу» із професійним святом Щиро вітаємо колектив «Рівнегазу» із професійним святом – Днем працівників…