В роботі мобільного оператора «Київстар» зранку третього лютого відбувся збій. На проблеми зі зв’язком скаржаться жителі з різних міст України, в тому числі і на Полтавщині.
Як повідомляє 24 канал, найбільше користувачі «Київстар» скаржаться на неможливість здійснити дзвінки та списання грошей з рахунку.
Спершу надходить повідомлення про необхідність поповнити рахунок, а після цього гроші зникають.
Абоненти мережі, які намагаються здійснити дзвінок чують повідомлення про те, що на рахунку немає грошей.
Водночас відсутня можливість перевірити стан рахунку комбінацією *111# – сервіс просто не працює.
Крім того, не працює й сайт особистого кабінету «Мій Київстар». Мобільний інтернет при цьому працює.
Компанія «Київстар» в коментарях на фейсбук-сторінці зазначила, що ситуація вирішується.
Також на своїй сторінці у соцмережі Facebook «Київстар» опублікувала пост з вибаченням та зазначила, що докладає усіх зусиль для найшвидшого вирішення проблем.
Ми передбачили компенсації для абонентів, які зіштовхнулися з такими складнощами. Вони будуть нараховуватися автоматично,
– йдеться у повідомленні.
Також у компанії повідомили, що на повідомлення користувачів у соцмережах відповідатимуть почергово:
Шановні абоненти, сьогодні у частини клієнтів передплати могли спостерігатися тимчасові складнощі при дзвінках на інші номери в мережі Київстар та 466.
Ми приносимо вибачення за виникнення тимчасових складнощів. Ми доклали всіх зусиль, щоб якомога швидше відновити сервіс.
Приблизно з 10.30 години ранку сервіс дзвінків на інші номери мережі Київстар знову працює.
Ми передбачили компенсації для абонентів, які зіштовхнулися з такими складнощами. Вони будуть нараховуватися автоматично.
На ваші питання ми відповідатимемо в особистих повідомленнях спільноти Київстар в соціальних мережах почергово. Просимо вибачення за очікування. Ми обов’язково надамо відповідь кожному
зв’язок, проблема, Київстар