На жаль, вінничани нерідко стикаються з випадками, коли з крану тече брудна гаряча вода. У КП «Вінницяміськтеплоенерго» пояснили механізм дій споживачів у разі накопичення бруду в стояках у будинку.
приватизація землі
присвоєння кадастрового номера
зміна цільового призначення
поділ та об’єднання ділянок
+380 97 855 2420
+380 93 855 2420
Тепловики не мають законних підстав втручатися у «царину», за яку відповідають інші. Більш того, у КП «Вінницяміськтеплоенерго» пояснюють, що здійснює лише підігрів, а не очистку води, яку бере з водопроводу.
Тепловики нагадують, що відповідно до індивідуальних договорів без обслуговування внутрішньобудинкових систем на послуги з постачання теплової енергії та гарячої води, які вступили в дію з 1 листопада і являються публічними договорами приєднання (Постанови КМУ № 830 та Постанови КМУ № 1182) КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» забезпечує послуги з постачання теплової енергії та з постачання гарячої води у відповідній кількості та якості, що встановлено нормативами, лише до зовнішньої поверхні стіни будівлі.
А технічне обслуговування, поточний та капітальний ремонти внутрішньобудинкових систем багатоквартирного будинку, що забезпечують якість постачання відповідної комунальної послуги, здійснюються співвласниками чи залученими ними уповноваженими на виконання таких робіт особами за рахунок співвласників (п.3 ч.7 ст.14 ЗУ «Про ЖКП»).