Дівчата вражено дивляться у мобільні телефони. Фото: Михайло Марків
Кияни отримують попередження про відключення води, опалення чи світла у будинку у мобільному застосунку. Цей сервіс використовують уже понад 150 тисяч мешканців міста.
Так, кожний сьомий користувач застосунку «Київ Цифровий» підписався на сповіщення від комунальних служб.
«Головний показник ефективності будь-якого сервісу — це те, чи ним користуються. Один із прикладів — сповіщення від комунальних служб у застосунку «Київ Цифровий», — повідомив Директор Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій КМДА Олег Половинко.
За його інформацією, лише за жовтень у застосунку «Київ Цифровий» користувачів попередили про більш ніж 40 тисяч ремонтних робіт, а загалом кияни отримали майже 600 тисяч сповіщень.
Щоб отримувати оперативні сповіщення від комунальних служб у застосунку «Київ Цифровий», зайдіть у ваш профіль та оберіть «Адреси»; виберіть «Додати адресу» та заповніть поля із назвою вулиці, номером будинку, а також додайте номер квартири за бажанням. У розділі «Сповіщення» увімкніть функцію «Повідомлення від комунальників» у рубриці «Комунальні роботи».
«Київ Цифровий» можна безкоштовно завантажити для iOS та Android.
Кияни активно користуються додатком «Київ Цифровий» для оплати паркування. У порівнянні з вереснем сплати через цей застосунок збільшилися більш ніж на третину й місто отримало 2,1 млн грн.
Загалом цей застосунок завантажили вже понад 1 000 000 користувачів.
Наталка МАРКІВ,