Вихід на міжнародні ринки — стратегічний крок для багатьох підприємств. Хоча цей процес може бути складним і потребує чимало знань та капіталовкладень, фінансова підтримка з боку Ощадбанку та страхування від Експортно-кредитної агентство (ЕКА) здатні зробити його швидшим і менш ризикованим для бізнесу.
Щоб дізнатись, як український бізнес досягає експортних цілей, отримує фінансування та консультації, ми поспілкувалися з Юрієм Войчаком, директором департаменту продажів продуктів ММСБ Ощадбанку
Юрій Войчак, директор департаменту продажів продуктів ММСБ Ощадбанку
Яка частка українських компаній виходить на міжнародні ринки та з якими проблемами вони зіштовхуються найчастіше?
За статистикою приблизно 14% підприємців, юридичних осіб мають плани виходу на зовнішні ринки. Беручи участь в опитуваннях, вони зазначають, що їм потрібно масштабуватись і займатись експортною діяльністю. Фактично кожний шостий бізнесмен думає про це, але дізнавшись про наявні проблеми (зокрема фінансові, логістичні та юридичні), так і не наважується зробити перший крок.
Аналізуючи цю галузь у пошуках нових рішень, Ощадбанк постійно бере участь у багатьох форумах, конференціях, зустрічах з клієнтами, які або вже отримують експортну виручку і проводять відповідну діяльність, або планують це робити.