9 жовтня в «Open Space Ternopil» відбувся тематичний тренінг для підприємців, тих, хто планує відкрити власний бізнес та прагне дізнатися більше про сучасні вимоги до міської реклами та вивісок.
Під час тренінгу «Дизайн та стилістика міста. Які вивіски зробити?» спікер – начальник управління стратегічного розвитку міста Юрій Дейнека – розповів про важливість візуальної гармонії у міському просторі. Особливу увагу приділив зовнішній рекламі та промоційній символіці міста. Зокрема, Юрій Дейнека зупинився на процесі створення туристичного логотипа Тернополя – зеленої літери «Т», яка стала символом міста. Він також підкреслив, що логотип був розроблений із врахуванням естетичних та промоційних цілей, які відповідають сучасним стандартам.
Щоб встановити вивіску у Тернополі, необхідно:
- виготовити дизайн вивіски відповідно до вимог;
- подати заяву із дизайном на погодження через ЦНАП (вул. Князя Василя Костянтина Острозького, 6), послуга погодження вивіски (таблиці) є безкоштовною та надається упродовж 10 робочих днів;
- отримати погодження вивіски, у випадку непогодження – врахувати зауваження та подати на погодження виправлений дизайн, після цього виготовити та встановити вивіски.
Запрошуємо всіх, хто хоче розвиватися у бізнесі та шукати нові можливості, на наступні заходи в «Open Space Ternopil». У просторі майже щодня проходять цікаві події з провідними експертами та креативними спікерами.
Слідкуйте за анонсами у наших соціальних мережах, беріть участь у заходах та розвивайте свій бізнес.
Open Space Ternopil створено Тернопільською міською радою в межах проєкту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів» (SRER), що реалізується Програмою розвитку ООН (ПРООН) в Україні за підтримки проєкту міжнародної співпраці ReACT4UA («Застосування та імплементація Угоди про асоціацію між ЄС та Україною у сфері торгівлі»), який фінансується урядом Німеччини і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.