ПриватБанк першим серед українських банків запустив новий канал комунікацій з клієнтами через RCS — сучасну технологію мобільних повідомлень, яка вже доступна в Україні для Android-пристроїв, а невдовзі працюватиме і на пристроях iOS
ПриватБанк запустив інноваційний канал комунікацій з клієнтами Фото: freepik.com
Нова технологія комунікацій дає можливість клієнтам банку отримувати персоналізовані сповіщення, швидко взаємодіяти з банком та виконувати операції безпосередньо в повідомленнях — отримувати акційні пропозиції або переходити до послуг ПриватБанку тощо.
Для отримання RCS повідомлень від ПриватБанку, клієнтам не потрібно встановлювати додаткові застосунки. Щоб налаштувати RCS на смартфоні, що працює на Android 5.0 або вище, треба відкрити Google Повідомлення, у верхньому правому куті вибрати Налаштування > RCS-чати та увімкнути RCS-чати.
Цікаве по темі: Мікаель Бьоркнерт офіційно став головою правління ПриватБанку