Станція зіграла свою найважливішу роль і відійшла в тінь
Станція Київського метрополітену «Дніпро» — материнська для столичного метро. З цієї, найдаремнішої з точки зору пасажиропотоку станції, почалася вся підземка міста.
Історію яскравого народження і самотнього сьогодення станції столичного метро «Дніпро» розповідає Новини.LIVE.
Читайте також, як будували метро на Дорогожичі серед могил.
Станції «Дніпро» вже 60 років, вона була відкрита в 1960-му в складі першої ділянки Київського метрополітену разом з «Арсенальною», «Хрещатиком», «Університетом» та «Вокзальною». Ці станції всі однаково «перші», але головною серед них була саме «Дніпро», де знаходилося перше депо підземки, з якої потяги виїжджали і в яке поверталися.
Крім депо, в якому відстоювалися потяги, і майстерень, в яких ремонтували вагони, до станції були підведені залізничні колії, по яким прибували нові поїзди.
Примітно, що ніякого заїзду на станцію ззовні не було — «Дніпро» був, як і зараз, ізольованим від будь-яких інших шляхів. Але вагони доставляли і забирали знизу через отвір посеред платформи — за допомогою поворотного ліфту.