14.11.2024 16:21 104 0
Лише один з 10 українців регулярно використовує світловідбивальні елементи на одязі чи аксесуари для підвищення своєї видимості на дорозі в темний час доби.
Такі дані опитування соціологічної групи «Рейтинг». Щоб підвищити рівень безпеки дітей у зимовий період, ЮНІСЕФ спільно з Міністерством внутрішніх справ, Державною службою з надзвичайних ситуацій та Національною поліцією запустили комунікаційну кампанію «Засвітись».
Мета кампанії — нагадати дітям, молоді та їхнім батькам про важливість дотримуватися правил безпечної поведінки взимку, зокрема про необхідність носити світловідбивальні елементи на одязі для підвищення безпеки на дорозі в темну пору.
«У межах кампанії «Засвітись» ми прагнемо не тільки поінформувати, а й сформувати звичку безпечної поведінки в дітей, які є найбільш вразливими на дорозі. Спільно з нашими партнерами ми розповідаємо про важливість використання світловідбивальних аксесуарів, які значно покращують видимість дитини в темний час доби, допомагають водіям помітити її здалеку та зменшують ризик настання нещасного випадку. Це спільний крок до формування безпечного середовища для кожної дитини», — зазначила заступниця Міністра внутрішніх справ України Катерина Павліченко.
Короткий світловий день, слабка видимість і слизькі дороги значно підвищують ризик травмувань. За даними Національної поліції, впродовж зимового періоду 2023/2024 років на дорогах України зареєстровано 23 642 ДТП із загиблими та/або травмованими, серед них 3964 ДТП — за участі дітей.
Такі прості засоби, як флікери на одязі, що підвищують видимість пішоходів, здатні врятувати життя. Проте, як показують результати опитування соціологічної групи «Рейтинг», проведеного в жовтні 2024 року, рівень використання українцями світловідбивальних елементів та аксесуарів залишається низьким. Так, лише 11% респондентів завжди використовують флікери, тоді як 26% — ніколи не носять таких засобів безпеки. Водночас 31% батьків зазначили, що їхні діти не використовують світловідбивальні елементи, оскільки більшість із них (28%) вважають такі засоби необов’язковими.
Спільна комунікаційна кампанія ЮНІСЕФ, МВС, ДСНС та Нацполіції наголошує на важливості використання флікерів як мінімально необхідного елементу на одязі, який мають використовувати як діти, так і батьки в темну пору доби.
В межах кампанії розроблено матеріали, що включають уроки, радіо- та відеоролики, дописи в соцмережах та друковані матеріали, спрямовані на те, щоб доступно пояснити правила безпеки у зимовий період дітям і їхнім батькам. Завдяки цьому важливі знання стають доступнішими, що допоможе запобігти ризикам і убезпечити українців від загроз взимку
Читайте також:
«Свято наближається»: на Тячівщині рятувальники двічі за добу гасили пожежі у коптильнях 103 0