Через негоду затримуються рейси. Фото з відкритих джерел
Аномальний снігопад заблокував роботу аеропорту Стамбула ще 24 січня.
Попередньо аеропорт двічі надавав інформацію про готовність відновити роботу, але погодні умови поки що не дозволяють це зробити і аеропорт залишається закритим. На сайті заплановані рейси на відправку і на приймання значаться як «відмінені».
ЩО СТАЛОСЯ
Товщина снігового покриву в аеропорту перевищила 30 сантиметрів. Наявна техніка не впоралась з навантаженням і не дозволила оперативно проводити розчищення снігу. Через це літаки та наземний транспорт, який бере участь у доставленні пасажирів, багажу та обслуговуванні авіалайнерів, виявилися заблокованими на стоянках.
Під снігом обвалився дах одного з вантажних терміналів, що призупинило рейси з Близького Сходу, Африки, Європи та Азії.
ПАСАЖИРИ З КИЄВА, ЯКІ ЛЕТІЛИ В ТУРЕЧЧИНУ, ЗАСТРЯГЛИ В БОЛГАРІЇ
24 січня рейс PQ491 Київ — Стамбул виконав посадку на запасному аеропорті у Бургасі через сильну негоду в аеропорту Стамбула.
Пасажирів (114 осіб), які летіли з Києва у Стамбул, та екіпаж рейсу авіакомпанія заселила у готелі в Бургасі. Ще 26 осіб змушені залишатися чекати на рейс в аеропорту — прикордонна служба не випустила їх з аеропорту через відсутність біометрії у закордонних паспортах, а отже — для виходу в місто повинні були додатково показати візи.
Авіакомпанія запевнила, що всім пасажирам — і в готелях, і в аеропорту, надане харчування.
Пасажири, які мали летіти зі Стамбула у Київ, змушені чекати на свій рейс в аеропорту. На жаль, через негоду дороги перекриті і немає можливості організувати трансфер у готелі.
«Через ускладнені дорожні умови постачання води та їжі до аеропорту відбувається з затримками. Разом із партнерами ми робимо усе від нас залежне, щоб забезпечити зручні умови очікування за наявних обставин. Ми готові вилітати, щойно аеропорт Стамбула повернеться до штатного режиму роботи. Графік цих двох рейсів (з Бургаса у Стамбул і зі Стамбула в Київ) залежить від того, коли аеропорт надасть дозвіл на виконання», — говорять в компанії SkyUp Airlines.
КОЛИ ОЧІКУВАТИ ВІДНОВЛЕННЯ ПОЛЬОТІВ
Місцеві сайти пишуть, що у вівторок аеропорт частково все ж відновив роботу. Авіакомпанія Turkish Airlines повідомила, що відповідно до рішень органів влади та задля безпеки пасажирів, рейси, що вилітають з аеропорту Стамбула, зможуть здійснюватись в обмеженій кількості з використанням злітно-посадкової смуги, яку було підготовлено до виконання польотів.
Авіакомпанії закликають перевіряти статус своїх рейсів на сайтах компаній.
КУДИ ЗВЕРТАТИСЯ ЗА ДОПОМОГОЮ
Генеральне консульство України в Стамбулі закликало звертатися за допомогою в разі потреби.
«До уваги громадян України, які перебувають у аеропортах Стамбула через затримку або скасування рейсів у зв’язку з погодними умовами. У разі потреби просимо Вас звертатися на „гарячу лінію“ Генерального консульства України +90 530 612 55 77 (є WhatsApp)».
Оксана КОШОВА