Культура
Неділя, 14 листопада 2021
11:22
Культура
«Є дупа й цицьки, а більше нічого й не потрібно» — автор коміксу «Чорна Вдова» Ричард Морґан про роботу з Marvel
Коментувати
Роздрукувати
Письменник і сценарист Ричард Морґан написав дві мінісерії коміксів про шпигунку Чорну Вдову для американського видавництва Marvel Comics. Співпрацювати було важко, розповів в інтерв’ю журналу «Країна» і Gazeta.ua.
«Marvel більше не підпустить мене до Чорної Вдови» — Ричард Морґан
«Співпрацювати з Marvel було важко, бо мають стереотипне бачення образу. Вдова нібито повинна відтіняти персонажів-чоловіків і бути поруч із ними, коли їм треба з кимось переспати. У неї є дупа й цицьки, а більше нічого й не потрібно. Я не був згоден із таким трактуванням. Моя версія Вдови була суворіша, жорсткіша й холоднокровніша», — говорить Морґан.
Перший роман «Видозмінений вуглець» написав 2002-го. Права на його екранізацію за мільйон доларів купив продюсер Джоел Сілвер. Загалом автор дев’яти романів.
«Коли я взявся за «Чорну Вдову» для Marvel, не читав багато коміксів і не знав, як їх писати. Та мені пощастило. Редакторка, яка мене найняла, провела експрес-курс зі створення графічної літератури. Витратив шість місяців на пришвидшений навчальний процес, і після цього все вдалося», — розповів письменник.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: «Маск зробив дивовижні речі, але в душі – дитина. Не бачить темного серця людства» – Ричард Морґан
Американський супергеройський фільм «Чорна Вдова», заснований на коміксах видавництва Marvel Comics, вийшов на екрани в липні цьогоріч. Головну роль зіграла Скарлетт Йоганссон
Каже, що супергерої йому не подобаються: «Не можу згадати жодного, який приваблював би чи інтригував. Навіть «Вартові» Алана Мура. Єдине, що міг би продовжити писати, – про Чорну Вдову. Але Marvel більше ніколи не підпустить мене до цієї героїні. Особливо зараз, коли вона стала ключовою фігурою його кіновсесвіту. Бо написав зовсім не те, що у видавництві хотіли би бачити. Та й продавався комікс не надто добре, за їхніми мірками. Але я переконаний, що про героїню можна зробити багато історій, на які Marvel ніколи не наважиться. Бо в них є цільова аудиторія. Знають її смаки й завжди пристосовуватимуть продукт під неї».